Neni bezpecnost jako bezpecnost (was Re: Linux a bezpecnost)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Březen 25 22:13:16 CET 1998

   Datum: streda, 25.brezna 1998 10:30:56 +0100 (MET)
   Odesilatel: Pavel Machek <pavel na elf.ucw.cz>

   > Netusim, nejspis vubec.

Nejspis vubec == iBCS to obejdou nebo se jich to tyka stejne? Mohl by
to prosim nekdo, kdo vidi do iBCS trochu vice objasnit? Mam totiz
takovy predpoklad, ze pokud jsou potreba originalni knihovny napr. z
SCO, tak je linuxova libc obchazena a tudiz se ji tento hack netyka.

   > To je zamerne. Zadna soudna aplikace nepouziva tmp jako relativni
   > cestu. Jestli ano, tak treba vi co dela. (Jinymi slovy chce-li nekdo
   > opravdu v /tmp ne-exclusive open (coz muze mit smysl), muze open
   > /./tmp/soubor.)

Aha, takhle - ja jsem puvodne myslel, ze by to melo slouzit jako
potencialni obrana pred _jakoukoli_ i evil aplikaci. Pokud by to melo
slouzit jenom proti spatne napsanym "normalnim" programum, tak je to
ok.

BTW - jeste mne napada - jak se tento hack dotyka staticky linkovanych
a a.out binarek?
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz