Neni bezpecnost jako bezpecnost (was Re: Linux a bezpecnost)

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Čtvrtek Březen 26 15:35:10 CET 1998

Ahoj!

> Bud ten symlink vlastnim ja (pak je to muj problem, ze si hazim
> klacky pod

Bohuzel za hazeni si klacku pod nohy povazujes i

cat file  > /tmp/delme
cat opraveny.file > /tmp/delme

Coz je IMO natolik bezna vec, ze ji proste osetrit musim.

> nohy) a smaze ho to, nebo ten symlink vlastni nekdo jiny a pak ho (za
> predpokladu, ze /tmp ma sticky bit) nesmazu.
>
> Procez je ten unlink() nikoli nebezpecny, ale uplne zbytecny. :)

Ne, viz nahore.

							Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).