Co v linuxu nejde

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Středa Březen 25 18:06:18 CET 1998

Ahoj!

>     PM: Ne. Tohle NEJDE (bez patche do kernelu, ktery v tehle republice umi
>     PM: udelat 4 lidi.)
>
> Mimochodem,
>
> celkem by me zajimalo, ktere 4 lidi mate na mysli.

Me taky :-)

> Sazim na nasledujici ctverici:

Spatne :-). Prvni 2 mista maj jasne Jakub Jelinek (jj) a Martin Mares
(mj). Dal nevim. Ten patch co jsem navrhoval bych mozna zvladnul,
Honza Hubicka mozna taky. Pak je jeste kdosi na cvutu (kgdb) a kdosi
co chce psat ultra sound driver, takze o kernelu take neco vi. A pak
jsou tu bratri Karovi, kteri maji oba jako zapoctak kernelovy patch
takze by se meli rychle naucit :-). Dobre, celkem je to o neco vic nez
ctyri, ale ja vydam tak za pul. Daniela Skardu jsem nikdy patchovat
kernel nevidel.

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).