Co v linuxu nejde

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Čtvrtek Březen 26 11:45:16 CET 1998

Pavel Machek wrote:
>Ahoj!

>Me taky :-)

Myslim, ze jste ponekud "pragocenticky" :-); ja bych kolem sebe v
moravskych luzich a hajich taky nasel nejmin 4 lidi.
BTW podle mne neni ani nutne patchovat kernel, staci modulek :-).

Jinak podporuji navrh ukoncit debaty na tema root na UNIXovych moznosti a
nemoznosti, pripadne se s nimi presunout do munix.

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael