samba vs. NT

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Čtvrtek Březen 26 16:33:47 CET 1998

> sledoval jsem konferenci, mam podobny problem. Pocitac NT se
> nedostane na sambu Unixoveho serveru, W95 pracuji s tou stejnou
> sambou normalne. Chtel bych se zeptat, jestli Vam pomohla rada
> Pavla Liseho z 25 Mar 1998 12:18:49, ktery doporucil modifikovat
> registr. Mne to totiz nepomohlo a nevim, kde je jinde chyba.
> Rozdil je v tom, ze samba jede pod Unixem BSDI BSD/OS 2.1 a ne
> pod Linuxem, ale to by nemelo byt rozhodujici.

Samozrejme by to pomoci melo, ale muze tam byt i jiny problem. To ze
NT se musi po uprave registru restartovat asi vite. Pokud by byl
problem ve wins, tak skuste v start... zadat
\\192.168.1.1\ ci jakou  adresu ma ten server. Take je mozne v
smb.conf zadat debug=5 a podivat se, jakou to hodi chybovou hlasku.

Jinak me ted nic nenapada, kdyztak se mi jeste ozvete s detailnejsim
popisem, typem, chyby, kterou hlasi nektery ze systemu.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost. Byl po dvaceti
letech prvnim obcanem Stonevillu, ktery zemrel prirozenou smrti.