jak automatizovat interaktivni vstup v dosemu?

Úterý Březen 31 19:36:13 CEST 1998

On Tue, 31 Mar 1998, Alexandr Malusek wrote:

> Prime programovani pomoci expectu se ukazalo jako dost problematicke -
> rutina "expect" dostavala spoustu ridicich sekvenci pro umisteni
> kurzoru na obrazovce, navic v uplne jinem poradi, nez v jakem se to
> zobrazovalo v okne.

to mne nijak neprekvapuje, vzhledem k tomu, ze tok dat je nasledujici:

dosovy program to sam nebo za pomoci dosu / biosu natlaci do videopameti,
odtud to ve vicemene nahodne zvolenych intervalech taha dosemu, ktere
zjistuje zmeny proti predchozimu stavu a vyrabi prikazy pro terminal,
ktere odpovidajicim zpusobem zmeni obraz na terminalu

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]

PS: vzpomnel jsem si, jak kdysi byla v jednom korespondencnim seminari
uloha, aby ucastnici naprogramovali jakousi _knihovnu_; nejaci soutezici
se toho pry zhostili tak, ze jejich _knihovni_funkce_ cetly vstupy
z klavesnice a sve vystupy psaly na obrazovku ... to bylo jeste daleko
horsi :)