FS na disketach

snajdr na pvt.net snajdr na pvt.net
Čtvrtek Březen 26 17:14:24 CET 1998

> Disketa s ext2fs? Dobra, jeste asi nejsem spravny Linuxovy maniak, ale ja
> na disketach nejradeji pouzivam fatku. Mam tak zajistenou maximalni moznou
> prenositelnost, a o tu mi u disket jde predevsim. Pokud potrebuji
> zachovavat dlouha jmena, vlastniky, prava atd. pouziji tar.
>
> No a u fatky je problem resitelny celkem trivialne timto radkem v
> /etc/fstab:
>
> /dev/fd0   /mnt/floppy   msdos   user,noauto,noexec,quiet   0   0

Reseni to neni spatne. Je jen otazka co clovek chce nebo nechce obetovat.
Pouzivam diskety v ext2 i FAT tedy presnej VFAT (tedy i dlouha jmena)
podle toho jak se mi to prave hodi.

BTW: Kdyz zrovna moc tem disketam verim
nepouzivam zadny souborovy system aneb tar to zvladne taky :-)
;-)

> Leos Bitto

S pozdravem
   Petr Snajdr