Co v linuxu nejde

Vojta Filip vojta na mail.kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 26 23:44:40 CET 1998

Radovan Semancik wrote:

> taky patch by mal zvladnut kazdy, kto neodflakol "nachos" na FEI STU v
> Blave ... to je tak uroven 4.-5. rocniku

:-))) Vecery a noci s nachosem... to je fakt zabava. Ale co jsem tak
jednou nakukoval do zdrojaku kernelu Linuxu, myslim, ze nachos je proti
tomu az prilis jednoduchej a prehlednej (preci jen je to predevsim
vyukovej system). Tedy alespon takovy mam pocit, zatim jsem kernel
nepatchoval.

> skor by som povedal ze na slovensku je tych ludi 40 a nie 4
>
> --
>             Radovan Semancik (semancik na chtf.stuba.sk)
>                 http://storm.alert.sk/semancik

 Vojta