Co v linuxu nejde

Radovan Semancik semancik na chtf.stuba.sk
Úterý Březen 31 16:10:32 CEST 1998

Vojta Filip wrote:
> :-))) Vecery a noci s nachosem... to je fakt zabava. Ale co jsem tak
> jednou nakukoval do zdrojaku kernelu Linuxu, myslim, ze nachos je proti
> tomu az prilis jednoduchej a prehlednej (preci jen je to predevsim
> vyukovej system). Tedy alespon takovy mam pocit, zatim jsem kernel
> nepatchoval.

nachos je v prvom rade LEN vyukovy ... ale da velmi dobry prehlad, ja
som nemal vobec ziadny problem cosi hackovat v linux jadre po par
tyzdnoch kodovania nachosu
--
            Radovan Semancik (semancik na chtf.stuba.sk)
                http://storm.alert.sk/semancik