Tcl/Tk a czech locales (Bylo: Tk aplikace a RH 5.0)

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Březen 27 08:35:05 CET 1998

> Dobra: napriklad tkman v nemz se pise, ze je prepsan pro Tcl/Tk 8.0
> hazi chybu:
>
> # tkman
> Error in startup script: unknown floating-point error, errno = 84
>     ("if" test expression)
>     while compiling
> "if {[info tclversion]<7.4 || $tk_version<4.0} { ..."
>     (file "/usr/bin/tkman" line 1361)
>

> Napada vas neco?
Tak me napadlo a odskousel jsem to, ze problem je v nastaveni
locales. Pokud mam nastaveno cs, aby mi to psalo cesky, hazi to vyse
zminenou chybu. Vypada to, ze je to chyba Tcl/Tk (zkousel jsem i
nejake demoprogramky v tix a problem byl stejny) nebo je to chyba v
locales?

Mohl by se auto locales vyjadrit, zda by mohla byt chyba v tomto?

Diky

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe