Tcl/Tk a czech locales (Bylo: Tk aplikace a RH 5.0)

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Březen 27 08:51:32 CET 1998

On Fri, 27 Mar 1998, Pavel Lisy wrote:

> Tak me napadlo a odskousel jsem to, ze problem je v nastaveni
> locales. Pokud mam nastaveno cs, aby mi to psalo cesky, hazi to vyse
> zminenou chybu. Vypada to, ze je to chyba Tcl/Tk (zkousel jsem i
> nejake demoprogramky v tix a problem byl stejny) nebo je to chyba v
> locales?
>
> Mohl by se auto locales vyjadrit, zda by mohla byt chyba v tomto?

Nejsem autor locales, takze se k tomuto nevyjadruji, ale vyse uvedeny
expression mi ve wish-i projde pri nastavenem i nenastavenem "cs".
Ja bych zkusmo, kdyz mam sprave Tcl/Tk ten test vypustil uplne.

Zdravi Jaroslav Honsa.