Tcl/Tk a czech locales (Bylo: Tk aplikace a RH 5.0)

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pátek Březen 27 11:06:17 CET 1998

Jaroslav Honsa wrote:
> [...]

Bohuzel se mi nijak nepovedlo podobou chybu vygenerovat.

Tcl/Tk8.0 nejak s internacionalizaci nepocita, pry az ve verzi 8.1 (uz
existuje nejaka testovaci 8.1a2, ale asi nebude moc stabilni).
Chyba v locales? To snad nemyslite vazne :-)).

>Nejsem autor locales, takze se k tomuto nevyjadruji, ale vyse uvedeny
>expression mi ve wish-i projde pri nastavenem i nenastavenem "cs".
>Ja bych zkusmo, kdyz mam sprave Tcl/Tk ten test vypustil uplne.

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael