Neni bezpecnost jako bezpecnost (was Re: Linux a bezpecnost)

Pátek Březen 27 13:54:35 CET 1998

On Fri, 27 Mar 1998, Pavel Machek wrote:

> Pokud jsem root, tak _smazu ten symlink_. Takze kdyz na me nekdo skusi
> trik, tak o ten trik prijde. Chudak malej, snad to nejak prezije
> :-). Unlink maze jmeno a symlinky nenasleduje.

Dobre. Chytam se za nos... nedomyslel jsem to.

I kdyz v souladu se zavery teologicko-bezpecnostni diskusi by vlastne
zadne rootovske procesy behat nemely a uz vubec ne vyrabet docasne
soubory. :)

Uz mlcim a prihlasuji se do munixu... :) :)

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]