Fax server este raz

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Pátek Březen 27 17:26:12 CET 1998

> mgetty+sendfax z RH5 a riadill som sa Fax-HOWTO z dokumentacie.
> Akceptovatelna situacia by bola, keby som vo windozoch sejvol subor ako
> telef. cislo na ktore to chcem poslat a vytlacil to na sambou zdielany
> fax. Potrebujem teda, aby samba zachovavala nazov suboru. Ak mate niekto
> iny napad ako to rozchodit s efaxom, bol by som stastny.

Moznosti tu jsou, a to hned dve, budu o nich mluvit zitra na cikhaji
a ted se to musim uciti zpameti, takze jen strucne, bud se cislo
extrahuje zevnitr se souboru v ps, nebo se ve windows pusti klient,
ktery ceka na pozadavek od fax serveru a zobrazuje okenko s moznosti
zadat cislo. Je to popsane v FAX-HOWTO v adresari /samba/doc

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pocitac se od televozniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.