Připojení k IOL, aneb PAP horor

Janošek realjan na kerberos.telecom.cz
Sobota Březen 28 19:29:39 CET 1998

Mám následující problém. Jsem připojen k internetu přes IOL Telecomu,
zatím ve Windozech, protože tam to funguje. Ovšem bych se rád
připojil v Linuxu (Red Hat 5.0). V  X-windows je tam pěkná věcička,
kterou se dá PPP připojení konfigurovat. Rád bych věděl, jak na ní.
Když totiž zadám heslo a uživ. jméno tak jak má být, spojí se mi to s
providerem, ale pak to spadne (respektive to zavěsí modem u
providera).
V terminálovém módu to hnedka dává paket, takže jsem používal PAP
ověření hesla, což nefunguje - při připojení to něco vyšle,  pak to
něco přijme a běhěm 10ti sekund to spadne. Pokud má někdo podobný
problém a už se mu ho podařilo vyřešit, případně je připojen k IOL,
tak bych ho požádal o radu, protože při používání mojí metody
pokus/omyl při připojování k providerovi bych asi brzo vykrvácel..
Případně jestli neexistuje něco jinýho k připojení k porviderovi.
Michal Janošek, realjan na telecom.cz
P.S. Linux je super věc, ale to nastavováááááníííííí!!!!
realjan na telecom.cz