internet

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Sobota Březen 28 20:15:57 CET 1998

    df: Lidi !!  Co vsechno musim udelat, aby mod cerstve nainstalovanym
    df: linuxem chodil internet?  K pripojeni pouzivam modem.  Help me please !

    PH: Mate nekolik moznosti:

    PH: a) Precist si archiv teto konference na
    PH:    http: //www.linux.cz/mailing-list/archive/all.html
    PH:    Myslim, ze vas dotaz je tak casty, ze tam asi odpoved najdete.

    PH: b) Precist si dokumentaci k ppp - /usr/doc/HOWTO/PPP-HOWTO.gz

    PH: c) Precist si postup v nejake ceske knize o Linuxu, napr. v knize Pavla
	   Satrapy: Linux - Internet server

Na prvni misto (tedy jako bod a) jsem zapomnel dat odkaz na:
http://ova.comp.cz/linux/www/site/PPP-Czech-HOWTO.txt

Timto se soucasne omlouvam Petru Stankovi. :-)

S pozdravem

--
Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.