WANTED: Podpora cestiny pro XFree CTETE - delsi

Nathan L. Cutler livingston na pha.pvtnet.cz
Neděle Březen 29 19:34:00 CEST 1998

On Tue, Mar 24, 1998 at 04:41:58PM +0100, Zdenek Kabelac wrote:

> Je dobre si uvedomit, ze [ . . . ] je v XWin mozne
> psat v desete okne deseti ruznymi jazyky aniz by uzivatel musel
> nekde neco prepinat - kdyz si aplikace vytvori svuj kontext
> podle nejakeho nastaveni je mozne psat v xtermu A cinsky a
> posunout mys doleva a v xtermu B se pise treba cesky - je to
> teorie, protoze to asi nikdo takto provozovat nebude, ale je mozna,
> a je to zrejme ten duvod proc tvurci X-su to udelali, tak jak to
> udelali.

Nevim, proc by to nikdo takto neprovozoval. Ja se casto u masiny vztekam
kvuli nutnosti neustale prepinat mezi klavesnicemi. Na cestinu v X-ech jsem
rezignoval, pouzivam ji jen na konzoli, ale uvital bych moznost napr. mit
aktivni ceskou klavesnici na 3. konzoli a na vsech ostatnich anglickou. Ted
kdyz spustim /bin/loadkeys zmeni se mi rozlozeni klaves na vsech konzolich.

--
Nathan L. Cutler <livingston @ pha.pvtnet.cz>    tel.:   ++420-311-671160
Livingston Professional Translations (CZ-ENG)    fax:    ++420-311-671159