WANTED: Podpora cestiny pro XFree CTETE - delsi

Michal Polak mpolak na informatics.muni.cz
Středa Březen 25 10:44:35 CET 1998

Zdravim,

doufam, ze se nepoustim do nejake flame war.

> Je dobre si uvedomit, ze na rozdil od Win je v XWin mozne
> psat v desete okne deseti ruznymi jazyky aniz by uzivatel musel
> nekde neco prepinat - kdyz si aplikace vytvori svuj kontext
> podle nejakeho nastaveni je mozne psat v xtermu A cinsky a
> posunout mys doleva a v xtermu B se pise treba cesky - je to
> teorie, protoze to asi nikdo takto provozovat nebude, ale je mozna,
> a je to zrejme ten duvod proc tvurci X-su to udelali, tak jak to
> udelali.
>  - Windows si o tomto mohou nechat zdat.

Tohle Windowsy podle mne umi.
Duvod proc na tuto zpravu reaguji je ten, ze by mne spis zajimalo,
zda se uvazuje o moznosti toto chovani vypnout. Ja jsem totiz asi
jednodussi a pamatuji si jen dva stavy - mam zapnutou ceskou/anglickou
klavesnici. Ja toto chovani primo nesnasim, kdy si kazda aplikace
pamatuje "svuj" jazyk.

Pro nekoho je to asi dobra vec, nicmene bych se primlouval, aby
tato moznost byla volitelna (pokud nejsou nejake principialni
duvody).

S pozdravem
--
						 Michal Polak
Contact:

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have
another glass.