samba vs. NT

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Neděle Březen 29 20:17:50 CEST 1998

On Thu, 26 Mar 1998 snajdr na pvt.net wrote:

> mozna by slo ten wins server na sebe upozornit pres remote annonce
> (viz smb.conf) a nebo mu to primo rict v /etc/lmhosts

No, ja ten problem trochu zjednodusil. Tech vzdalenych pocitacu je vic a
drtiva vetsina ma Win95. :-((

Leda by se samba nainstalovala na novell (ten je v kazde subsiti) a udelal
by se local a domain master browserem, ktery by to lokalni info posilal
na wins. (doufam, ze je v sambe na novell ten remote announce)
---
huh. Ted jsem si s tim dneska hral (dva vzdalene unixy oba LM a DM a
kazdy v jine workgroupe) a musim se priznat, ze mi ten remote
annouce nejak nechce chodit. Zkousel to uz nekdo - annoncovat jednu
workgroupu do jine aby byly videt obe?

BTW: Vcera vysla samba-1.9.18p4 (na ty jsem to taky zkousel - chova se
trochu lip co se tyka wins, ale stale to neni ono)

Jarda