WinAmp

Martin Kebert mack na 13rm.cz
Pondělí Březen 30 04:25:13 CEST 1998

> Pouzivam mpg123 pod Linuxema IRIXEm a obcas
> s nim mam problemy. MPEG, ktere prehraje
> WinAmp (tj. predpokladam, ze verze pro X11
> umi to samo- ?) mpg123 neprehraje. Casto
> konci s tim, ze MP3 ma spatnou hlavicku

mpg123 neprehraje zMP3jkovany wavy, ale staci kdyz mu na zacatku kousek
umaznes (kolik presne nevim, ale vysledek musi zacinat cca 3 bytama
stejne jako jiny MP3. Myslim, ze je to asi 30-40 bajtu) pak je v pohode

> (ve WinAmp funguje dobre) nebo, ze XYZ
> neni podporovano (WinAmp podporuje).
> Docela by me zajimalo zda existuje nejaky
> jiny prehravac MP3 pro Linux, ktery by
> byl free software. Nemam  obavu, ze
> X11amp zvladne mene nez WinAmp, ale
> prece jen shareware za kazdou cenu nemusim
> a tak bych radej neco jineho.

obavu mej, protoze X11Amp nema stejneho tvurce jako WinAmp. Pouze vypada
jako WinAmp

> S pozdravem
>      Petr Snajdr

Take zdravim
	Martin Kebert

P.S.: Ja neprehravam pres X11Amp, protoze mi z nej leze akorat silenej
balast ( neco jako pri loadovani z kazety do ZX Spectra ). Ani nevim
jestli jsem neco udelal blbe. Mpg123 mi staci uplne