WinAmp

SadMan sadman na techcafe.sk
Pondělí Březen 30 08:14:44 CEST 1998

nuz ja osobne pouzivam k plnej spokojnosti AMP - co je vlastne player,
ktoreho "engine" sluzil ako zaklad winampu...

URL kde sa da stiahnut sa nachadza niekde v about WinAmp-u - je to nejake
.hr a autor je nejaky Tomislav Uzelac pokial sa mi spravne mari...

--
						BYE, SadMan

E-Mail: sadman na techcafe.sk
IRC: sadman (#slovakia, #cs, #<>)
Phone: 0905/269 755

... I'm not prejudiced... I hate everybody equally...