Linux a AMD K6

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Pondělí Březen 30 08:49:44 CEST 1998

>      Mam v umyslu upgradeovat pocitac
>   a rozvazuji, zda mam koupit AMD K6 233MHz,
>   ci zda mam radsi volit Intel P5 200MHz.
>     A protoze bych samozrejme na nem chtel pouzivat Linux,
>   byly by pro me cenne zkusenosti uzivatelu s provozovanim
>   Linuxu na procesorech teto rady (AMD K6).

Mi jsem meli na severu Intel a i MB (ATX )original od Intelu (nechal jsem se ukecat
 - spolehlivost atd). Asi po 4 mesicnim provozu se nam server zacal zasekavat, po
 nahodne dobe (1 minuta az 4 hodiny), byl totalne mrtvi.
Po vsech moznejch testech jsem koupili o Vikomtu novou desku(ATX) a AMD
 na 133MHz a je klid, takze je osobne doporucuju (nebyla to prvni spatna skusenost
 s firmou INTEL) INTEL OUTSIDE. Proste pouzijte AMD to funguje bez problemu.
(Podle poslednich testu se procesor patrne nedal uchladit.)

Dan