Unixovy root & jeho prava & ...

Stanislav Meduna stano na etm.co.at
Pondělí Březen 30 17:26:51 CEST 1998

Alexandr Malusek wrote:

> Pro nejvyssi bezpecnostni uroven to ale samozrejme nefungovalo -
> pokud spravce zapomel heslo, tak se musel menit cip s NVRAM.
> Nyni to nemam moznost otestovat,

Ja uz bohuzial tiez nie a ani si nespomeniem, co presne to bolo :-(
Tu kombinaciu nam poradili technici z firmy, ktora nam toho Suna
predala a na 100% nebola v ziadnej dokumentacii, co k stroju bola.

Pamatam si, ze to nestacilo drzat par sekund (skusali sme - neslo),
masinu sme odniesli k nim a urcite spravili to iste, len to drzali
podstatne dlhsie.

Je ale pravda, ze neslo o heslo - problem bol v tom, ze sa
programcek vo Forthe celkom nevydaril a masinka sa k promptu
vobec nedopracovala :-)

Priamo u Sun-u na
http://www.sun.com/sunworldonline/swol-10-1995/swol-10-openboot.html