3c59x

Pondělí Březen 30 21:45:14 CEST 1998

> mam problem se sitovkou 3c900 XL. Jakmile na ni dojdou nejaky data
> (dokonce ani nemusej byt urceny ji), napise to:

Me chodi Boomerang (3c900) dobre jen pokud neni prilis zatizena vlastnim
IPX provozem. Jinak pada i posledni driver z:

http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/vortex.html

Resenim bylo pouzit 3c509 se starym chipem (bez Parallel Tasking).
Na Cikhaji jsem slysel chvalu na Tulipy, SMC je pry dobry na 100Mb sit.
3Com je podle me firma na dve veci... (mam tu ted 40x 3c905 a je to bes).
Ma nekdo nejake konkretni URL/info o ruznych kartach?

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution