3c59x

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Březen 30 22:37:41 CEST 1998

On Mon, 30 Mar 1998, Milan Kerslager wrote:

> Resenim bylo pouzit 3c509 se starym chipem (bez Parallel Tasking).

Asi - 3c509 s parallel tasking funguje taky divne. Pri vetsim zatizeni
prestane reagovat (alespon ta co mam (ISA)).

> Na Cikhaji jsem slysel chvalu na Tulipy, SMC je pry dobry na 100Mb sit.

Mam oblibene COMPEX PCI s Tulip chipsetem. Na 100Mb HP100VG, ale cena
neni moc dobra ...

> 3Com je podle me firma na dve veci... (mam tu ted 40x 3c905 a je to bes).

Ale marketing ma dobry. Kdy zacala reklamovat 3c509 - nejrychlejsi karta
na trhu !! (nejrychlesi nejdrazsi kram) Tech 3c509 se musely prodat mraky.