jak automatizovat interaktivni vstup v dosemu?

Úterý Březen 31 12:43:01 CEST 1998

T.Holenda na stk.cz (Holenda Tomas) writes:

> No nejjednodussi co me napada je pustit dosemu pres
> rsh localhost dos <vstup.dat
> To zrejme udela ty kejkle z terminaly za mne...

V xtermu i na konzoli to dopadne takto:

$ rsh localhost dos < input
ERROR: Terminal not powerful enough for SLang.

Zatim na to jdu pres expect. Jiz se mi podarilo vnorit se do jiste
urovne menu, ale funguje to nejak divne. Zatim jsem neprisel na to, v
cem je problem.

> A jak reagovali na pozadavek, aby to aspon bylo schopne nacist data
> ze souboru?

Nijak. Bud maji postu presmerovanou do /dev/null, nebo jiz zemreli,
...  S timto pristupem se v akademickych kruzich obcas setkavam.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR