jak automatizovat interaktivni vstup v dosemu?

Úterý Březen 31 18:04:55 CEST 1998

petrsi na jcu.cz (Petr Simek) writes:

> Pokud to neudelate pod Linux-em, kdysi jsem videl rezident pro DOS,
> ktery precetl soubor a pak jej pomalu vytukal na klavesnici.
> Najit by se mozna nechal v nejakem share archivu programu.

Zjistil jsem, ze obdobou toho rezidentu pro DOS je program
autoexpect(1) (je soucasti RH). Nakonec jsem to udelal tak, ze jsem
spustil

$ autoexpect dos

Spustil se mi DOS, v tom jsem spustil onu aplikaci, vytukal nekolik
vzorovych vypoctu a aplikaci ukoncil. autoexpect vytvoril skript pro
expect. V tom jsem zmenil casovani a timeouty, protoze jinak se to
"zaseklo", a po spusteni toho skriptu se to cele skutecne zopakovalo!

expect je zalozen na Tcl, takze nyni do toho skriptu pridavam rutiny
pro cteni dat ze souboru, pro ukladani vysledku, ...

Prime programovani pomoci expectu se ukazalo jako dost problematicke -
rutina "expect" dostavala spoustu ridicich sekvenci pro umisteni
kurzoru na obrazovce, navic v uplne jinem poradi, nez v jakem se to
zobrazovalo v okne.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR