Linux Trouble

Dusan Bolek bolekd na users.vscht.cz
Úterý Březen 31 19:13:00 CEST 1998

Nazdarek vsem,
teda dneska mne Linux tak strasne n....l, to nemelo chybu, i kdyz si za
to celkem muzu sam.
Zjistil jsem, Linux trpi stejnou chybou jako Mrkvosofti produkty, ci-li
je neodinstalovatelny. Udelal jsem tu blbost, ze jsem nechal LILO nacpat
do MBR. Ono je to tak nejpohodlnejsi, ale jak je snadne ho tam dostat,
tak ho pak nejde odinstalovat. Kdyz jsem to uz nejakou dobu zkousel, tak
jsem nastvane udelal jednu nedobrou vec, a to sice tu, ze jsem ho pomoci
PKGTOOL odinstaloval, bylo velice naivni ode mne, ze jsem ocekaval, ze ho
odpali i z toho MBR, on to neudelal a ja mam ted system v takovem stavu,
ze system mohu bootnout tak maximalne z diskety, clovek by cekal, ze kdyz
LILO sam sebe nenajde tak se s nejakou chybou odpali, ale ne on proste
ztuhne.
NEvite nekdo jak to co nejsnaze zrusit, neni celkem problem zitra si
sosnout boot disk pro Linux a ten system zrekonstruovat, problem je v
tom, ze pak budu tam kde jsem ted, ci-li s neodinstalovanym Linuxem.
Potrebuju tedy radu, jak to LILO z MBR pekne odpalit, tedy mohl bych
reinstalnout WIN95 a ty ho zrusi sami, ale to se mi zda prilis brutalni,
i kdyz moznost to je.
Pokud tedy vi nekdo neco jednodussiho tak diky.

P.S. Ted mne tak napadlo, ze jsem nezkusil man lilo, to by mozna
napomohlo veci, ale ted uz je trochu pozde. :-)
P.P.S. Neni nad experimenty.

*     Bolek Dusan, Czech Republic                                       *
*     e-mail adress: bolekd na vscht.cz                                    *
*     www adress: http://users.vscht.cz/~bolekd                         *
*        The providence is always on the side of the big batalions      *