Linux Trouble

Úterý Březen 31 19:44:15 CEST 1998

On Tue, 31 Mar 1998, Dusan Bolek wrote:

> Zjistil jsem, Linux trpi stejnou chybou jako Mrkvosofti produkty, ci-li
> je neodinstalovatelny. Udelal jsem tu blbost, ze jsem nechal LILO nacpat

Chyba je v rozhodnuti Linux odinstalovat. :)

[...]
> P.S. Ted mne tak napadlo, ze jsem nezkusil man lilo, to by mozna
> napomohlo veci, ale ted uz je trochu pozde. :-)

To by vskutku pomohlo:

radek z lilo(8):
        /sbin/lilo {-u|-U} - uninstall lilo

(za predpokladu, ze je stale k dispozici soubor /boot/boot.<cislo>, kam
lilo ulozilo puvodni boot sektor)

Cili jako obvykle: Read The F... (*) Manual.

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]

(*) dosadte vase oblibene slovo zacinajici pismenem "f"