dhcpd

Pátek Květen 1 21:36:24 CEST 1998

> zkousim zprovoznit dhcpd beta_5_14 balik z Debianu, ale ani se nespusti
> vypisuje mi hlasky ze ocekava parametry nebo deklarace. Pouzil jsem
> upraveny original dhcpd.conf,ktery je soucasti baliku.

Pokud nepotrebujete rozjet opravdu dynamicke pridelovani IP adres
(tedy ta sama karta bude dostavat pokazde jine IP), pouzijte normalni
bootp daemon, ten umi odpovidat i na DHCP dotazy.

Jediny problem je, ze v RH5.0 neni v bootpd obsazen patch na
rozsireni odpovedi, takze pokud mate trosku delsi domenu (jako treba
my), tak se do odpovedi proste domena nevejde (pise to i do logu). Ve
Slackware 3.4 je daemon opatchovany. U RH se to projevuje tak, ze je
potreba do TCP/IP konfigurace Woken svoji domenu domastit rucne nebo
vypisovat "sve" stroje vzdycky plnym jmenem.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution