Unofficial Patches?

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pátek Květen 1 22:09:49 CEST 1998

Pavel Janik ml. wrote:

>    > - ext2fs Compression Patches
>
> kolega Gardas jiz odpovedel. Muj nazor je, ze je sice zajimave mit v
> jadru moznost komprimace ext2fs, ale otazkou je, zda je dobre to
> pouzivat. Pokud havaruje disk tak, ze se neda opravit pomoci
> standardnich utilit a prichazi na radu tezka rucni prace (a verte, ze
> vim o cem mluvim - uz jsem to dvakrat delal), ktera muze byt
> komprimaci pouze ztizena... Ja osobne neco podobneho budu pouzivat tak
> maximalne pro filesystem s /usr/doc nebo neco podobneho. Usetrit disk
> je jedna vec a delat veci, ktere mohou byt delany v user space, v

No jiste, ale je tolik veci, kde se to da pouzit. Pocinaje treba
/usr/doc, pres /usr/include, /usr/src/linux atd.

> kernelu je vec druha (gzip/bzip2 -9r /usr/doc to resi :-).

Co je o necem jinem ;-)

> Otazka undelete je podobna. Myslim, ze neco podobneho jde udelat
> velice rychle a inteligentne pomoci:
>
> echo "alias rm='rm -i'" >>/etc/profile

Coz je take o necem jinem a je to reseni asi tak na urovni "Kose"
ve Windows95 nebo WindowsNT. Neni to transparentni pro aplikace.
Myslim, ze treba MC nepouziva rm ;-)

>    > - Support for Microsoft PPTP to masquerating
>
> Nevim, ale nemyslim si, ze by Linus mel kladny vztah k technologiim
> vyvinutym spolecnosti Microsoft (no ani BSD na tom neni o moc lepe -
> viz treba Yenyova signatura :-).

Uvahy nad tim kdo komu rozslapal babovicku
necham na jine. Tento pristup osobne nemam rad stejne
jako marketing Microsoftu.

BTW: A proc je tedy v jadre napr. smbfs? :)))

S pozdravem
   Petr Snajdr