Trasovani modulu?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Květen 2 10:08:39 CEST 1998

   Datum: Fri, 1 May 1998 23:07:07 +0200 (MEST)
   Odesilatel: Petr Snajdr <snajdr na pvt.net>

Dobry den,

   > Jo, to vypada dobre :). Jen ta AT&T syntaxe asm mi nejak nesedi, ale
   > se da delat :). Kazdopadne diky.

BTW - myslim, ze syntaxi podobnou te Intelovske podporuje ndisasm. Ale
AT&T je stejne lepsi. Ostatne, to je otazka toho, na cem dotycny
zacinal. Ja jsem zacal s asm na PMD-85 (mozna byste se divili, jak to
ma dokonaly monitor, neco jako SPARCy), pozdeji na Commodore 64 a ted
zapasim s Intely/PowerPC a a od tohoto tydne tu mam i jeden PA-RISC
:-) a syntaxe AT&T mi pripada takova lidstejsi:-)

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz