mc, emacs nenabehne bez dns

Martin Vysohlid vysohlid na sco.ipp.cas.cz
Sobota Květen 2 13:29:44 CEST 1998

Preju pekny den!

Chtel bych se zeptat, k cemu emacs (emacs-19.34-3, emacs-20.2-4) a
mc-4.1.8-2 potrebuji zjistit IP adresu pocitace, na kterem se spousti.

Prisel jsem na to tak, ze programy mi nesly spustit (resp. po spusteni se
objevila prazdna  obrazovka a nic se nedelo) na pocitaci s cerstve
instalovanym RH5, pokud byl odpojeny od site nebo nebezel name server na
vedlejsim pocitaci  (ten co mam v resolv.conf).

Zavadu jsem odstranil tak, ze jsem do /etc/hosts pridal radku:

147.231.36.100	pc100.ipp.cas.cz pc100,

ale stejne by me zajimalo, k cemu to ty programy potrebuji - dost me to
prekvapilo. Zkousel jsem jeste mc-3.2.11-2 a tahle verze nabehla bez
problemu i bez DNS.

Dik za pripadne vysvetleni,
Martin