mc, emacs nenabehne bez dns

Sobota Květen 2 16:39:57 CEST 1998

vysohlid na sco.ipp.cas.cz (Martin Vysohlid) writes:

> Chtel bych se zeptat, k cemu emacs (emacs-19.34-3, emacs-20.2-4) a
> mc-4.1.8-2 potrebuji zjistit IP adresu pocitace, na kterem se spousti.

IMHO k nicemu. Spis bych rekl, ze je to vedlejsi efekt pri zjistovani
"fully qualified domain name" pres gethostbyname(name). Pri tom se
nastavuje struct hostent, ktera obsahuje i IP adresy. Puvodni "name"
se pravdepodobne ziskava z uname(), protoze oba programy toto
systemove volani pouzivaji (strace mi ho vypsalo). Ale mozna je to
uplne jinak ;-)

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR