Trasovani modulu?

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Neděle Květen 3 14:28:35 CEST 1998

>    > >    Neni nejjednodussi `objdump --disassemble ten_kram.o' ?
>    >
>    > Jo, to vypada dobre :). Jen ta AT&T syntaxe asm mi nejak nesedi, ale
>    > se da delat :). Kazdopadne diky.
>
> BTW - myslim, ze syntaxi podobnou te Intelovske podporuje ndisasm. Ale
> AT&T je stejne lepsi. Ostatne, to je otazka toho, na cem dotycny

Jsne, je to jen otazka zvyku. Me taky trvalo pul roku tim, ze
jsem nemel cas naucit se Python a psal hodne veci v perlu. Potom
jsem se naucil Python a zjistil, ze nejvic casu bych usetril tim,
kdybych to udelal rovnou :-). No a podobne jsem stim AT&T asm. :-)

> zacinal. Ja jsem zacal s asm na PMD-85 (mozna byste se divili, jak to
> ma dokonaly monitor, neco jako SPARCy), pozdeji na Commodore 64 a ted

Ted nevim co je eqvivalentni monitoru na Sparcovi, ale jak
dokonaly? Pres sit to bootovat treba neumelo :)))

BTW: Stale mi ovsem zustava jeden problem. Zacinam mit jasno
jak najdu I/O body, ale potreboval bych sledovat
co jimi pres ten modul tece. Jak na to?

S pozdravem
    Petr Snajdr