domeny a posta ...

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Sobota Květen 2 21:31:54 CEST 1998

Hello, world!\n

> Malo to nevyhodu, totiz moja posta stagnovala v jeho fronte a stavalo
> sa, ze mu zozrala dost vela strojoveho casu, totiz, niekedy sa este
> nestihlo zrusit dorucovanie jedneho mailu a fronta uz bezala znova,
> takze sa jeden mail dorucoval niekedy mnohonasobne ;(.
>
> Momentalne bezime na UUCP - uplne bezproblemovo.

   Idealnim resenim je podle mne mit pouze MX zaznamy u providera s tim,
ze provider bude mit ve sve mail routing table odkaz na vas stroj a vy
si po pripojeni postu pres ETRN vyzadate.

   Pokud je vas stroj casteji pripojen nez nepripojen, je lepsi mit MX
nejvyssi priority (to jest s nejmensim cislem ;-]) primo na vas, cimz
se usetri otocka pres providera.

> Este otazocka: Mohol by mi niekto vysvetlit, ako funguje prikaz
> sendmailu ETRN? (ak si to dobre vysvetlujem, povie to sendmailu na
> druhej strane, ze mi ma prednostne (?) poslat moju postu? Co to znamena:
> "Runs the queue for the specified host ..."?)

   Tim serveru vysvetlite, ze se ma pokusit postu pro vas dorucovat ihned
a necekat na periodicke prochazeni fronty (to se pak nemusi nastavit na
nijak zavratnou rychlost, RFC doporucuji alespon 1 hodinu).

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Linux hackers are funny people -- they count the time in patchlevels."