domeny a posta ...

Tomas Potok potok na afnet.uniag.sk
Sobota Květen 2 17:29:45 CEST 1998

Jeden cas mi server slapal velmi podobne, mal som nastavene dva MX
zaznamy, jeden u providera a jeden u mna, pricom ten u providera mal
mensiu prioritu (vacsie cislo). Providerov sendmail bol nastaveny, aby
kazdych pat minut spracoval frontu a ked som sa napojil online, maily mi
zacal posielat automaticky (ked som mal smolu, tak som musel byt
napojeny 5 minut, kym prisiel prvy ..:^( )

Malo to nevyhodu, totiz moja posta stagnovala v jeho fronte a stavalo
sa, ze mu zozrala dost vela strojoveho casu, totiz, niekedy sa este
nestihlo zrusit dorucovanie jedneho mailu a fronta uz bezala znova,
takze sa jeden mail dorucoval niekedy mnohonasobne ;(.

Momentalne bezime na UUCP - uplne bezproblemovo.

Este otazocka: Mohol by mi niekto vysvetlit, ako funguje prikaz
sendmailu ETRN? (ak si to dobre vysvetlujem, povie to sendmailu na
druhej strane, ze mi ma prednostne (?) poslat moju postu? Co to znamena:
"Runs the queue for the specified host ..."?)

Dovi

--
Tomas Potok, student & Linux admin., Gymnazium Golianova 68, Nitra
potok na afnet.uniag.sk