CD RH 4.2

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Neděle Květen 3 18:36:58 CEST 1998

Petr Snajdr pise:
: Jan Kasprzak wrote:
: >
: >         Neni tezke vzit vsechny upgrady do nejakeho data a vypalit
: > to na bootovatelne CDcko - a mas instantni RedHat 5.099998 :-)
:
: Jo, ale je otazka co si koupim, kdyz si koupim RH 5.0. Zda 5.0
: ( dle meho nazoru spise 4.95) nebo "instantni" RH 5.09998.
: RedHat je evidentne delan jako distribuce pro normalni uzivatele.
: Tedy alepon instalace a sprava, ale jako distribuce klusa na muj
: vkus nekdy moc rychle a nktere veci vrahji stin na Linux jako takovy i
: kdyz je to chyba nekde uplne jinde.
:
: > Sam jsem neco takoveho delal pro seminar na Cikhaji, a zrejme brzo
: > udelam i dalsi.
:
: Tedy neoficialni distribuce :). Oficialni by byla lepsi :)
:
	To jsem mel na Cikhaji prodavat oficialni redhat za prislusnou
cenu? :-)

	Ale vazne. Samozrejme i do RedHatu, ktery se prodava, jsou prubezne
zarazovany updaty (samozrejme umistit update na FTP trva mene nez vylisovat
tisice CDcek, takze to muze mit zpozdeni). Takze kdyz si koupis RH5.0
ted, dostanes samozrejme neco jineho, nez kdyz si ho koupis tesne po
zverejneni.

	Navic RedHat je myslim prvni oficialni distribuce Linuxu zalozena
na glibc2. A kazde prukopnictvi neco stoji.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //