RedHat Linux/Glibc (Was: Re: CD RH 4.2)

Ondrej Feela Filip feela na ipex.cz
Neděle Květen 3 22:03:35 CEST 1998

On Sun, 3 May 1998, Petr Snajdr wrote:

> To zni dobre :-)
> Tim se dostavame k memu puvodnimu dotazu, ale z jine strany
> - do kdy to jde udelat?

No ja bych pouzil vyraz ASAP. RH5.1 by mel vyjit nekdy na zacatku prazdnin
(alespon doufam..) Katalogy nevyzaduji zadne testovani, takze si myslim,
ze by je mohli zaradit rychle.

Ted mam tedy otazku zase ja. V jake fazi je lokalizace katalogu?
Klavesnice a fonty uz pod RH5.0 chodi (pridal sem si jeste cast ucw a
nema to chybu.)

--
Ondrej Feela Filip
E-mail: feela na ipex.cz