redhat linux/glibc (was: re: cd rh 4.2)

Pavel Makovec pavelm na terminal.cz
Středa Květen 6 23:32:17 CEST 1998

Ondrej Feela Filip píše:

>Ted mam tedy otazku zase ja. V jake fazi je lokalizace katalogu?

nevím jak ostatní věci, ale instalaci snad bude možné provádět i česky,
jestliže se vyřeší problém rámečků. apropos, neví někdo o nějakém
cp852-16.psf písmu?

eriku troanovi, který se stará o instalaci, jsem poslal tyto soubory:
rhinstall.pot (aka install.pot), Xconfigurator.pot, chkconfig.pot,
timeconfig.pot, mouseconfig.pot a *.msg pro startovací disketu.

>Klavesnice a fonty uz pod RH5.0 chodi (pridal sem si jeste cast ucw a
>nema to chybu.)

české klávesnice i písma obsahují 'anomálie', ucw obsahuje chyby -
o některých z nich martin mareš zřejmě ví.

pavel makovec