RedHat Linux/Glibc (Was: Re: CD RH 4.2)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pondělí Květen 4 07:33:38 CEST 1998

   Datum: Sun, 3 May 1998 20:54:02 +0200 (MEST)
   Odesilatel: Petr Snajdr <snajdr na pvt.net>

Preji prijemny den,

   > 	Ale to je prece o necem jinem. Vubec nesouhlasim s tim, ze
   > je to problematika free softwarovych produktu. To prece
   > neni pravda a obecne uz vubec ne.

asi jsem se spatne vyjadril - nemel jsem na mysli to, ze jsou
netestovane, ale ze se v nich nachazeji chyby v dusledku dostupnosti
zdrojovych textu.

!!!> > spoustu chyb v glibc, by si jej nainstalovala az ted a tim by utrpel
!!!> > nikoli RedHat, ale Linux a free software vubec. RedHat Linux (stejne

   > Dobre, na tom, ze tim nekdo utrpi jsme zajedno.
   > Rozdilnost nazoru je v tom, ze ja si nemyslim, ze by
!!!> to "odnesl" jen RedHat,ale primo Linux a free software obecne.

A ja jsem snad napsal neco jineho? Ja jsem napsal _presne
totez_. Petre, prosim moc, cti si poradne, co Ti lide pisi.

   > Ted je otazka do jake miry se RedHatum da kecat do distribuce.
   > BTW: tohle je dulezite i z jineho pohledu a to cestiny.

Na to uz odpovedel Feela a myslim, ze zcela jasne. Neni problem "jak",
ale "kdo". Ostatne jako u kazdeho free softwaru.

   > Nevim jak se to pozna, jak se to da spocitat atd. Pokud
   > vysledek bude stabilni - a pokud tohle je cena za stabilitu,
   > pak jsem rad, ze je to tak jak to je. Mereni toho zda

Ale Debian timhle vlastne paradoxne nepomohl freesoftwaru (v tomhle
pripade glibc) k testovani...

   > hlediska urcite ne. Neni prece kam chvatat za kazdou cenu.

Ale takovyto pristup muze mit pouze jednotlivy uzivatel a nikoli
tvurce distribuce, jejiz uzivatele mohou byt tim, ze tvurce nezaradi
jednu z novych "featur" primo do distribuce, poskozeni.

   > Presne tak to delam s Windows NT. Na druhe strane je fakt, ze
   > obcas se dostanu k Service Packum i na CD-ROM. To jen tak
   > na okraj.

;-) Windows ?? a jejich instalace je kapitolka sama pro
sebe. Posledne, co jsem neco podobneho instaloval (upozornuji, ze
pouze NT Workstation) tak jsem musel -- a ted se drzte -- 9x
rebootovat a instalace serveru...

BTW - a co se tyce Tve neduvery v Kickstart - mas zdrojaky, kde je
problem? ;-)
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz