Pomaly zapis Win95 -> SAMBA

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Pondělí Květen 4 08:59:32 CEST 1998

On Sat, 2 May 1998, Roman Majer wrote:

> Mam ovsem problemy se zapisem na server, zde je tabulka mych pokusu:
>
> Kopirovani 20Mb souboru pomoci SMB protokolu:
> Win95    ->    WinNT        3.30 min
> WinNT    ->    WinNT        3.15 min
> WinNT    ->    SAMBA    1.17 min        Tento udaj mne velice potesil :-))
> Win95    ->    SAMBA    12 min        !!!!??? Tento udaj zase zklamal :-((
> SAMBA    -> Win95        2.05 min
>
> V konferenci comp.protocols.smb mi poradili experimentovat
> s definici SO_RCVBUF v util.c, ale nema to na operaci zapisu z win95 vliv.
>
> Pokud sleduji operaci zapisu "ocima a usima", server vubec nepouziva pro
> [...]

Vyzkousel jsem kopirovani souboru cca 21Mb na dvou ruznych sitich, vzdy z
win95:

a) server RH5.0, 200Mhz, 64M, 2.0.32, samba 1.9.18p4
   win95, AMD 75Mh, 24M (server+7w95)

	lokalni disk -> sdileny linuxovy disk      28s
        sdileny disk -> lokalni disk               41s

b) server ve stejne konfiguraci v domaci siti (1 server+1 win95),
   win95 AMD 100Mh, 16M

   lokalni disk -> sdileny disk     36s
   sdileny disk -> lokalni          cca 7 minut (!!!!)

   pomoci smbmout byly casu 1min 32s pro kopirovani ze serveru na
  pripojeny disk, 43 s opacne

Tedy: problem podobny, i kdyz jinde. Nevim, zda-li muze mit trochu jina hw
konfigurace (mene ram) vliv na asi 10x pomalejsi prenos. Spise bych rekl,
ze problem je nekde v samotnych win95 (ruzne verze, zaplacanost atd.).
Jeden znamy tvrdi, ze w95 je treba cas od casu smazat a uplne nainstalovat
znova, aby se registry hezky vycistily. Asi to vyzkousim a uvidim.

Problemy s potenc. sync jsem nepozoroval, disky zapisovaly normalne.

---
Ondrej Koala Vacha