RedHat Linux/Glibc (Was: Re: CD RH 4.2)

Pondělí Květen 4 13:49:43 CEST 1998

On Mon, 4 May 1998, Petr Snajdr wrote:

> Muj udiv patril tomu, ze se v distribuci objevi baliky, ktere jsou
> naprosto nepouzitelne a nefunkcni.

V distribuci je neco pres 400 baliku. (BTW: polozek v erratech je
dohromady (general + intel) asi 60, ale vetsina jsou nefatalni chyby.) To,
ze nektere veci nikdo poradne neotestoval je smutne, ale pochopitelne,
uvazime-li, kolik je za to ve firme RH placeno lidi (a take, kolik si za
to clovek sam zaplati--tj. typicky $0.00). Z vlastni zkusenosti vim, jak
moc je jednoduche dat zakaznikovi neco, o cem jste presvedceni, ze to
funguje, ale pravy opak je pravdou.

Ostatne, pokud by dany balik byl pro me ucely "mission critical", tak bych
si take dal tu praci otestoval predem jeho funkcnost pri vsech moznych
prilezitostech (napr. tu byly nejake betaverze).

> Ne, to ne. Lhostejny mi VUBEC neni a ted pouzivam i RH 4.2
> i RH 5.0 i Debian 1.3, ale do budoucna asi budu uz jen Debian
> a pravdepodobne i FreeBSD.

Proc ne, od toho mame konkurenci. :)