ext2 - problemy

Pondělí Květen 4 14:15:19 CEST 1998

On Mon, 4 May 1998, Lubos Vitek wrote:
> [...]

Mne se to zase nestalo nikdy. :)

> Mne tiez, chvilami mam pocit, ze to je harddiskom, ale kedze predtym som
> ho pouzival v DOSe, resp. NT a nemal som s nim podobne problemy, nezda sa
> mi to velmi pravdepodobne ...

Ne nutne. Jak uz bylo videt na motherboardech a podobnych zviratech,
nektery hw je citlivy na konkretni "usage pattern" (jak tohle prelozit do
cestiny? "vzorec uzivani"?) a klidne se to muze tykat i harddisku, lepe
receno diskoveho subsystemu.

> To by som aj ja rad vedel, cim to je, ze zrazu mam nejake chyby na ext2
> bez padnutia systemu, resp. hardwaroveho resetu ...

Treba nejake zmatky na sbernici. Ja jsem si rozbil filesystem na RS/6000
kdyz jsem za chodu rozpojil SCSI. (Ted uz vim, ze to nemam delat! :> )

Osobne bych z takhle zle rozhaseneho fs vytridil dobre soubory,
odzalohoval, disk vygumoval (pokud bych se domnival, ze neni na miste ho
vyhodit, procez bych s nim asi provedl nekolik dost drsnych testu) a fs
znovu vytvoril (a soubory obnovil ze zalohy).