ext2 - problemy

Michal Vadila vadila na kosice.telecom.sk
Pondělí Květen 4 21:22:06 CEST 1998

Lubos Vitek wrote:

> Mne tiez, chvilami mam pocit, ze to je harddiskom, ale kedze predtym som
> ho pouzival v DOSe, resp. NT a nemal som s nim podobne problemy, nezda sa
> mi to velmi pravdepodobne ...

Ja mam tak trosku podozrenie na spolupracu kompiler+IBM 686ale nie som si
nejak isty. Stava sa mi to totiz hlavne po nainstalovani
systemu kde vela kompilujem (cca 3-4 hodiny v kuse).
Pritom patch na g++ a c++ mam nainstalovany podla LN.

Michal