Smerovani & posta na Linuxu

Přikryl Jiří prikryl na cbnet.cz
Pondělí Květen 4 18:47:02 CEST 1998

Na uvod podotykam ze v Linuxu jsem zacatecnik. Takze me moc ......
Mam malou sitku  pripojenou na Inet a pridelenou jednu pevnou IP adresu.
Uvnitr v teto siti bezi firemni MTA Echange server.
Jako firewal jsem nakonfiguroval Linux Red Hat 5.0 s pomoci ipfwadm +
maskarady. Adresy na vnitrni siti jsou neroutovatelne 192.168.x.x.Takze WWW,
FTP mi jede, ale potreboval bych poradit jak smerovat postu na Exchange. Ven
by to nemel byt problem, ale jak rici firewalu ze ma pakety z urciteho portu
(25) smerovat na jiny PC. Procetl jsem vse dostupne, ale porad nic.
Jde to vubec ?

Přikryl Jiří
AutoCont CZ a.s. pobočka Přerov
Horní náměstí 24, Přerov 750 02