Moduloviny II.

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Květen 5 15:35:48 CEST 1998

Zdravim,

> No a posledni vec je PCI. Snazil jsem se to pochopit
> ze zdrojaku jadra, ale nekam se mi nedari. Jak komunikuji
> moduly primo s HW pres PCI? Mam v tom porad trochu zmatek.
> Ten modul evidentne nepristupuje na zadny port a nejspis
> vypouziva nejakeho mapovani primo do pameti.

   PCI karty maji 6 adresovych oken, kazde z nich odpovida budto portum nebo
pameti. Vetsina karet, ktera se nesnazi byt kompatibilni s ISA-kartami,
pouziva vyhradne pametove mapovani, jezto je pro vetsinu ucelu daleko rozumnejsi
nez I/O porty.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"The first myth of management is that it exists."