mrznouci df

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Pondělí Květen 4 20:49:34 CEST 1998

ps l

 FLAGS   UID   PID  PPID PRI  NI   SIZE   RSS WCHAN       STA TTY TIME COMMAND
100000   500 12926 12913   0   0    816   464 rpc_reserve S   p8  0:00 df -h

> IMHO to vubec nesouvisi s disketou, ale je nejaky spatny filesystem na /.
> Celkem zajimava informace by mohl byt udaj, ve ktere jaderne procedure
> to visi (ps l, sloupec WCHAN). Jinak doporucuji fsck /

BINGO, opravdu jsem mel binec na rootu. A je to presne ten pripad, ktery tu
dneska uz byl citovany, linux nerekne ani pip, zadny timeout na hda, spatny
inode nebo co ja vim, proste si padesat dni bezi a pak pustim fsck a ejhle,
na disku mam 15 zero dtime a dva duplicate blocks.

diky

dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.