mrznouci df

Pondělí Květen 4 21:10:40 CEST 1998

On Mon, 4 May 1998, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

>  FLAGS   UID   PID  PPID PRI  NI   SIZE   RSS WCHAN       STA TTY TIME COMMAND
> 100000   500 12926 12913   0   0    816   464 rpc_reserve S   p8  0:00 df -h

COZE!?! to by muselo viset nekde v NFS nebo kdovikde... doporucuji
zkontrolovat aktualnost toho souboru, co to z nej taha jmena
(/etc/psdatabase?)

> BINGO, opravdu jsem mel binec na rootu. A je to presne ten pripad, ktery tu
> dneska uz byl citovany, linux nerekne ani pip, zadny timeout na hda, spatny
> inode nebo co ja vim, proste si padesat dni bezi a pak pustim fsck a ejhle,
> na disku mam 15 zero dtime a dva duplicate blocks.

K cemu nejake hlasky, staci trochu premyslet! ;)

Nicmene pripoustim, ze on-line fsck (co by se spoustelo treba jednou za
part dni) by nebylo uplne od veci. (BTW: doufam, ze jste kolego nezkousel
fsck za behu na rw filesystemu!)