mrznouci df

Dan Ohnesorg, admin on power Dan na feld.cvut.cz
Úterý Květen 5 09:35:50 CEST 1998

On  4 May 98 at 21:13, Pavel Kankovsky wrote:

> COZE!?! to by muselo viset nekde v NFS nebo kdovikde... doporucuji
> zkontrolovat aktualnost toho souboru, co to z nej taha jmena
> (/etc/psdatabase?)
Hm ja myslel ze je to z System.map? No aktualni mozna neni.

> K cemu nejake hlasky, staci trochu premyslet! ;)
>
> Nicmene pripoustim, ze on-line fsck (co by se spoustelo treba jednou za
Mel jsem za to, ze u fsck existuje parametr -n, ktery emuluje jeho beh bez
zapisu oprav na disk. Ten ale udela tohle, je to OK?

root:~$fsck.ext2 -n /
e2fsck 1.10, 24-Apr-97 for EXT2 FS 0.5b, 95/08/09
fsck.ext2: Attempt to read block from filesystem resulted in short read
while trying to open / Could this be a zero-length partition?

> part dni) by nebylo uplne od veci. (BTW: doufam, ze jste kolego nezkousel
> fsck za behu na rw filesystemu!)

Ne vsak mi take trvalo dost dlouho, nez jsem nabootoval. Nemuzu porad
pochopit, pro redhat rescue nemuze mit pripravene alespon zakladni polozky
v /dev.. no nic.

zdravim
dan
DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.